Assalamualaikum , Hi There Thanks Because Come Here And Visit My Blog :)

Followers

ya akhi :)

Assalamualaikum . Untuk awak yang jadi pemilik hati .

Kenapa saya tak nak awak simpan gambar saya ? Kenapa saya tak nak lihat gambar saya ? Kenapa saya jauh kan perasaan dalam diri saya untuk awak ? Kenapa saya berusaha untuk hilangkan perasaan antara kita :')

Awak , saya belajar jika kita rindukan seseorang , pejamkanlah mata dan ucapkanlah . " Ya Allah Aku rindukannya keranaMu Ya Allah , Jauhkanlah aku dari perkara yang membuatkan aku lupa kepadaMu . Saya semakin mengerti, ‘JARAK’ ini bukan untuk menghukum antara kita tetapi ‘JARAK’ ini untuk menjaga antara saya dan awak . Awak dengan jarak ini saya berjanji untuk menjadi yang lebih baik . Dengan jarak ini saya berjanji untuk perbaiki cinta kepada Ilahi . Dengan jarak ini saya berjanji akan mencintai pencipta lebih dari segalanya . Dengan jarak ini saya berjanji nak mendalami Islam hingga ke akar umbi . Dan Dengan jarak ini jua saya  dan awak pasti akan lebih yakin andai dah tiba saatnya nanti, saya dan awak pasti akan lebih bersedia untuk melayari semua ini dengan jalan yang diredhaiNya 

 Terima kasih ya Allah kerana memberi PELUANG kepadaku melalui jalanMu ini..terima kasih kerana memberikan JARAK itu kepada aku dan dia



  
Masa depan adalah penentu segalanya . Kita manusia adalah sekadar merancang . Allah yang sebaikbaik penentuan . Bukan saya mengharapkan seorang muslimin yang sempurna , tapi cukup lah sekadar sempurna untuk membimbing saya suatu hari nanti . InsyaALLAH :)



 Masih jauh perjalanan yang bakal kita tempuh . Allah akan tentukan apa yang terbaik buat kita . Andai satu hari nanti saya akan dapat awak yang soleh saya bersyukur . Tapi jika tak InsyaALLAH saya akan menanti hingga solehmu kunjung tiba :)


Thanks For Reading , Come Again , Youu Are My Super Dupper Reader :) !

No comments:

Post a Comment