Assalamualaikum , Hi There Thanks Because Come Here And Visit My Blog :)

Followers

Buat Adam :)

Buat adam yang akan sentiasa mendampingi diri ini :)

Di saat kamu meminta diri ini , lihatlah agama yang ada dalam diriku kerana aku akan mendidik bakal zuriatmu kelak , jangan kamu pandang akan kecantikan luaran yang Allah anugerahkan ini . Kecantikan luaran ini ada pada setiap wanita , tetapi aku menjaga dalamanku supaya keredhaan ALLAH selalu bersamaku walaupun aku terluka begitu juga dirimu :')


Kita ada di dunia bukan untuk mencari seseorang yang sempurna untuk dicintai , Tetapi untuk belajar mencintai orang yang tidak sempurna dengan cara yang sempurna . 




                           Kalau awak bintang dalam hati saya . Saya akan selalu trsenyum untuk awak :)
Thanks For Reading , Come Again , Youu Are My Super Dupper Reader :) !

No comments:

Post a Comment