Assalamualaikum , Hi There Thanks Because Come Here And Visit My Blog :)

Followers

Risikan Mu

Assalamualaikum harini hampir genap 2 bulan saya dirisik oleh orang yang saya cintai 5 tahun yang lalu. Alhamdulillah masih segar dalam ingatan setiap apa yang berlaku.

Pagi 2/10 kita janji nak berjumpa, bila saya nak masuk kereta tiba tiba mama ada dalam kereta. Ingat lagi mama kata "sekejap ye shakirah kite pergi jalan jalan" rupanya awak nak bawak saya pergi pilih cincin. Amboii pandai awak buat surprise ye. Hehe. Saya tak kan lupa setiap saat pada waktu tu.

Malam tu family awak datang rumah, ramai hehe masa nak decide datang tu macam nak bergaduh. Hehe awak nak datang hari sabtu, family shakirah suruh datang ahad. Segan tau nak cakap dengan ayah sebab ayah nak pergi kerja kahwin, shakirah lak nak bagitahu awak nak datang merisik hehe. Tapi alhamdulillah Allah mudahkan jugak kan hehe.

Alhamdulillah mudah mudahan pertunangan kita akan jadi seperti yang dirancang oleh kedua dua belah family. Amin. Shakirah buat post ni supaya shakirah dapat baca balik biler kita kahwin nanti inshaAllah hehe



Thanks For Reading , Come Again , Youu Are My Super Dupper Reader :) !

No comments:

Post a Comment