Assalamualaikum , Hi There Thanks Because Come Here And Visit My Blog :)

Followers

No title ...


Assalamualaikum, Ehh hai. K say peace to all people in the world. Yang belakang tu adik saya. Saya sayang adik saya tak sama macam saya sayang awak. Saya sayang dia melebihi segalanya. Saya sedih bila adik sedih. Adik baik dan lebih matured dari saya hingga semua lebih percayakan dia buat kerja rumah berbanding saya. Adik saya suka marah saya tapi saya tak takot sebab dia belum tengok lagi bila turn saya marah dia kiki. K bai.

Hm sebenaunya takda benda nak update. Hm esok form6 dah mula exam. Sem2 bakal ditamatkan selepas ini. Hm good luck ye gugurl semua. Hm doa pada Allah, semoga Dia mempermudahkan semua urusan kalian. Ya Allah awak semua yang nak amik exam tapi shakirah yang berdebar. Semoga awak semua sentiasa dibawah rahmatNya. Shakirah yakin semua boleh berjaya jika kamu semua sentiasa mengiringkan usaha bersalutkan doa dan keyakinan kepada Allah. Kita selalu mendengar perkataa siapa berusaha dia berjaya dan ramai telah membuktikan. Jangan menganggap bahawa kejatuhan yang lepas menjadi penghalang buat awak semua lebih maju kehadapan. Allah semua ada Allah ada ibu bapa. Yakinlah bahawa mereka pasti sentiasa mengiringkan doa untuk melihat kejayaan awak. Kalian kene yakin pada setiap usaha kalian. InsyaAllah apa yang terjadi yakinlah bahawa Allah sentiasa merencanakan sesuatu yang baik buat awak sayang. Takecare. Much love from your big friend kihkih :*
Thanks For Reading , Come Again , Youu Are My Super Dupper Reader :) !

No comments:

Post a Comment